vampirediariesfreakgirl1864

Direktlänk till inlägg 14 december 2010

Memory Lane

Av Katherine Pierce - 14 december 2010 13:55

Memory Lane


Det fjärde avsnittet i säsong 2!

 

Stefan tillbringar hela dan med sitt EX Katherine!

Han vill veta varför hon har kommit tillbaka till Mystic Falls!

Hon berättar om att hon förde 26 vampyrer i döden för att fejka sin egna död!

och vad hon vet om varulvar!

 

Caroline jobbar för Katherine!

Katherine vill att Caroline ska hålla Elena borta från Stefan!

 

Elena och Stefan låstas att de bråkar!

 

 

 

Det här är ett av mina favorit avsnitt i säsong 2!

Rekomenderar det stort

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katherine Pierce - 13 januari 2011 19:30

om jag inte skriver något på bloggen på ett tag så kan det vara för att jag är bort rest eller att jag är upptagen men räkna med att iallafall avsnitt 7 säsong 2 kommer att komma upp snart!   Kramizzar ...

Av Katherine Pierce - 21 december 2010 20:04

Avsnittet börjar med en tillbaka blick ett år innan när Mason råkar döda Jimmy! Jimmy tror att hans flickvän har varit otrogen med Mason och är jätte sur! MAson vill inte skada någon men vill själv inte bli skadar då efter en liten stunds bråk ly...

Av Katherine Pierce - 23 november 2010 21:05

Vampire Diaries   Skådespelerska   Elena Gilbert/Katherine Pierce - Nina Dobrev     Nu handlar det om Nina Dobrev     Nina är 21 år(1989) gammal hon fyller år 9 januari!   Det finns rykten om att Nina dejtar Ian Somerhalder so...

Av Katherine Pierce - 23 november 2010 20:59

Hejsan   jag heter....... inget ni behöver bry er om!   det här är min Vampyr blogg!   den handlar mest om the vampire diaries   men om en massa andra vampyrer också!   skicka en komentar om dem vampyrerna du   vill veta mer...

Presentation


Välkommen till min Vampyr Blogg!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Viken är din favorit karaktär i Vampire Diaries?
 Katherine Pierce
 Elena Gilbert
 Stefan Salvatore
 Damon Salvatore
 Rose
 Jermy Gilbert
 Bonnie Bennett
 Caroline Forbes
 Tyler Lockwood
 Mason Lockwood
 Jenna Sommers
 Matt Donovan
 Pearl
 Alaric Saltzman
 Johnathan Gilbert
 Kelly Donovan
 Anna / Annabell
 Vicky Donavan
 Liz Forbes
 Sheila "Grams" Bennett

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards